סוכה במדבר - ShakaVans - הרפתקה חווייתית במדבר - מצפה רמון והר הנגב - שבעה קמ מערבית למצפה רמון, בלב המדבר ובגובה של 900 מ', שוכנת סוכה במדבר, אתר נופש ייחודי שהוקם בשנת 1990 כמודל לתיירות מדברית אקולוגית.

שבעה קמ מערבית למצפה רמון, בלב המדבר ובגובה של 900 מ', שוכנת סוכה במדבר, אתר נופש ייחודי שהוקם בשנת 1990 כמודל לתיירות מדברית אקולוגית. הסוכה מחופה בדי צמר עיזים ורצפתה מרוצפת בדק עץ. לאחרונה נוספה לאתר הנופש המדברי ברכה מרכזית שבה ניתן להתקרר בימי הקיץ הלוהטים של המדבר. ליד מצפה הכוכבים, מצפה רמון. האירוח בסוכה כולל ארוחות בוקר וערב צמחוניות ועשירות, לרשות האורחים בריכה אקולוגית מרעננת, .

רחוק מכל כביש וכל מה שמרעיש, כ8 קמ ממצפה רמון, יצרנו מרחב שבו . ShakaVans - ×
ShakaVans - ×"רפתק×" חווייתית ×'מ×"×'ר - מצפ×" רמון ו×"ר ×"× ×'×' from www.tiuli.com
הקפדה על מרחק ועל בידוד היא המוצר הכי נמכר בנגב, עם או בלי קורונה // צילום: בסוכה פוטוני שינה, פינת קפה, מזגן ומרפסת תצפית גבוהה, בה ניתן ליהנות מאוויר המדבר ומהנוף האינסופי. השוו מחירי מלונות ומצאו את המחיר הזול ביותר למלון סוכה במדבר בית / דירה הנכס כולו מצפה רמון. סוכה במדבר הינה אתר נופש ייחודי שהוקם כמודל לתיירות מדברית אקולוגית. האירוח בסוכה כולל ארוחות בוקר וערב צמחוניות ועשירות, לרשות האורחים בריכה אקולוגית מרעננת, . סוכה במדבר הוא מקום אקולוגי השומר על סביבתו ומכבד אותה □ במרחב המתפרס על 400 דונם פזורות 8 סוכות אירוח וסוכה מרכזית לארוחות ומפגשים . צפו 0 בתמונות וקראו 0 חוות דעת. ״סוכה במדבר״ שוכנת לא רחוק ממצוק המכתש, מרחק הליכה של כ 2 ק״מ.

סוכה במדבר הינה אתר נופש ייחודי שהוקם כמודל לתיירות מדברית אקולוגית.

לאחרונה נוספה לאתר הנופש המדברי ברכה מרכזית שבה ניתן להתקרר בימי הקיץ הלוהטים של המדבר. בסוכה פוטוני שינה, פינת קפה, מזגן ומרפסת תצפית גבוהה, בה ניתן ליהנות מאוויר המדבר ומהנוף האינסופי. השוו מחירי מלונות ומצאו את המחיר הזול ביותר למלון סוכה במדבר בית / דירה הנכס כולו מצפה רמון. הסוכה מחופה בדי צמר עיזים ורצפתה מרוצפת בדק עץ. סוכה במדבר הוא אחד המקומות הבודדים שיאפשר לך ניתוק . אחרי שנהנו מתצפית כוכבים מרהיבה בלילה, החלטנו לקום עם אור ראשון כדי לראות מהצוק את השמש עולה מעל . האירוח בסוכה כולל ארוחות בוקר וערב צמחוניות ועשירות, לרשות האורחים בריכה אקולוגית מרעננת, . דף הבית · הזמנות וחדרים פנויים . שבעה קמ מערבית למצפה רמון, בלב המדבר ובגובה של 900 מ', שוכנת סוכה במדבר, אתר נופש ייחודי שהוקם בשנת 1990 כמודל לתיירות מדברית אקולוגית. הקפדה על מרחק ועל בידוד היא המוצר הכי נמכר בנגב, עם או בלי קורונה // צילום: סוכה במדבר הינה אתר נופש ייחודי שהוקם כמודל לתיירות מדברית אקולוגית. סוכה במדבר הוא מקום אקולוגי השומר על סביבתו ומכבד אותה □ במרחב המתפרס על 400 דונם פזורות 8 סוכות אירוח וסוכה מרכזית לארוחות ומפגשים . אבא אמר שמי שרוצה למצוא את המחשבות .

הקפדה על מרחק ועל בידוד היא המוצר הכי נמכר בנגב, עם או בלי קורונה // צילום: בסוכה פוטוני שינה, פינת קפה, מזגן ומרפסת תצפית גבוהה, בה ניתן ליהנות מאוויר המדבר ומהנוף האינסופי. רחוק מכל כביש וכל מה שמרעיש, כ8 קמ ממצפה רמון, יצרנו מרחב שבו . ״סוכה במדבר״ שוכנת לא רחוק ממצוק המכתש, מרחק הליכה של כ 2 ק״מ. סוכה במדבר הינה אתר נופש ייחודי שהוקם כמודל לתיירות מדברית אקולוגית.

הקפדה על מרחק ועל בידוד היא המוצר הכי נמכר בנגב, עם או בלי קורונה // צילום: Gallery - Succah in the Desert
Gallery - Succah in the Desert from succah.devign.it
דף הבית · הזמנות וחדרים פנויים . לאחרונה נוספה לאתר הנופש המדברי ברכה מרכזית שבה ניתן להתקרר בימי הקיץ הלוהטים של המדבר. חוות אירוח אקולוגית, השוכנת על פתח שמורת טבע הר הנגב. סוכה במדבר הוא אחד המקומות הבודדים שיאפשר לך ניתוק . רחוק מכל כביש וכל מה שמרעיש, כ8 קמ ממצפה רמון, יצרנו מרחב שבו . סוכה במדבר הוא מקום אקולוגי השומר על סביבתו ומכבד אותה □ במרחב המתפרס על 400 דונם פזורות 8 סוכות אירוח וסוכה מרכזית לארוחות ומפגשים . ליד מצפה הכוכבים, מצפה רמון. ״סוכה במדבר״ שוכנת לא רחוק ממצוק המכתש, מרחק הליכה של כ 2 ק״מ.

חוות אירוח אקולוגית, השוכנת על פתח שמורת טבע הר הנגב.

רחוק מכל כביש וכל מה שמרעיש, כ8 קמ ממצפה רמון, יצרנו מרחב שבו . שבעה קמ מערבית למצפה רמון, בלב המדבר ובגובה של 900 מ', שוכנת סוכה במדבר, אתר נופש ייחודי שהוקם בשנת 1990 כמודל לתיירות מדברית אקולוגית. הסוכה מחופה בדי צמר עיזים ורצפתה מרוצפת בדק עץ. סוכה במדבר הוא מקום אקולוגי השומר על סביבתו ומכבד אותה □ במרחב המתפרס על 400 דונם פזורות 8 סוכות אירוח וסוכה מרכזית לארוחות ומפגשים . סוכה במדבר הוא אחד המקומות הבודדים שיאפשר לך ניתוק . דף הבית · הזמנות וחדרים פנויים . ״סוכה במדבר״ שוכנת לא רחוק ממצוק המכתש, מרחק הליכה של כ 2 ק״מ. השוו מחירי מלונות ומצאו את המחיר הזול ביותר למלון סוכה במדבר בית / דירה הנכס כולו מצפה רמון. אבא אמר שמי שרוצה למצוא את המחשבות . צפו 0 בתמונות וקראו 0 חוות דעת. חוות אירוח אקולוגית, השוכנת על פתח שמורת טבע הר הנגב. אחרי שנהנו מתצפית כוכבים מרהיבה בלילה, החלטנו לקום עם אור ראשון כדי לראות מהצוק את השמש עולה מעל . לאחרונה נוספה לאתר הנופש המדברי ברכה מרכזית שבה ניתן להתקרר בימי הקיץ הלוהטים של המדבר.

חוות אירוח אקולוגית, השוכנת על פתח שמורת טבע הר הנגב. האירוח בסוכה כולל ארוחות בוקר וערב צמחוניות ועשירות, לרשות האורחים בריכה אקולוגית מרעננת, . הקפדה על מרחק ועל בידוד היא המוצר הכי נמכר בנגב, עם או בלי קורונה // צילום: צפו 0 בתמונות וקראו 0 חוות דעת. ״סוכה במדבר״ שוכנת לא רחוק ממצוק המכתש, מרחק הליכה של כ 2 ק״מ.

צפו 0 בתמונות וקראו 0 חוות דעת. סוכות ×'אש×
סוכות ×'אש×"ו×": זו ×"חנות שתכין אתכם לח×' | כאן ×"רום - אש×"ו×" from www.kan-ashdod.co.il
הקפדה על מרחק ועל בידוד היא המוצר הכי נמכר בנגב, עם או בלי קורונה // צילום: רחוק מכל כביש וכל מה שמרעיש, כ8 קמ ממצפה רמון, יצרנו מרחב שבו . אבא אמר שמי שרוצה למצוא את המחשבות . סוכה במדבר הוא מקום אקולוגי השומר על סביבתו ומכבד אותה □ במרחב המתפרס על 400 דונם פזורות 8 סוכות אירוח וסוכה מרכזית לארוחות ומפגשים . בסוכה פוטוני שינה, פינת קפה, מזגן ומרפסת תצפית גבוהה, בה ניתן ליהנות מאוויר המדבר ומהנוף האינסופי. שבעה קמ מערבית למצפה רמון, בלב המדבר ובגובה של 900 מ', שוכנת סוכה במדבר, אתר נופש ייחודי שהוקם בשנת 1990 כמודל לתיירות מדברית אקולוגית. הסוכה מחופה בדי צמר עיזים ורצפתה מרוצפת בדק עץ. סוכה במדבר הינה אתר נופש ייחודי שהוקם כמודל לתיירות מדברית אקולוגית.

השוו מחירי מלונות ומצאו את המחיר הזול ביותר למלון סוכה במדבר בית / דירה הנכס כולו מצפה רמון.

ליד מצפה הכוכבים, מצפה רמון. חוות אירוח אקולוגית, השוכנת על פתח שמורת טבע הר הנגב. צפו 0 בתמונות וקראו 0 חוות דעת. סוכה במדבר הוא מקום אקולוגי השומר על סביבתו ומכבד אותה □ במרחב המתפרס על 400 דונם פזורות 8 סוכות אירוח וסוכה מרכזית לארוחות ומפגשים . ״סוכה במדבר״ שוכנת לא רחוק ממצוק המכתש, מרחק הליכה של כ 2 ק״מ. האירוח בסוכה כולל ארוחות בוקר וערב צמחוניות ועשירות, לרשות האורחים בריכה אקולוגית מרעננת, . סוכה במדבר הינה אתר נופש ייחודי שהוקם כמודל לתיירות מדברית אקולוגית. הסוכה מחופה בדי צמר עיזים ורצפתה מרוצפת בדק עץ. בסוכה פוטוני שינה, פינת קפה, מזגן ומרפסת תצפית גבוהה, בה ניתן ליהנות מאוויר המדבר ומהנוף האינסופי. דף הבית · הזמנות וחדרים פנויים . שבעה קמ מערבית למצפה רמון, בלב המדבר ובגובה של 900 מ', שוכנת סוכה במדבר, אתר נופש ייחודי שהוקם בשנת 1990 כמודל לתיירות מדברית אקולוגית. רחוק מכל כביש וכל מה שמרעיש, כ8 קמ ממצפה רמון, יצרנו מרחב שבו . אבא אמר שמי שרוצה למצוא את המחשבות .

סוכה במדבר - ShakaVans - ×"רפתק×" חווייתית ×'מ×"×'ר - מצפ×" רמון ו×"ר ×"× ×'×' - שבעה קמ מערבית למצפה רמון, בלב המדבר ובגובה של 900 מ', שוכנת סוכה במדבר, אתר נופש ייחודי שהוקם בשנת 1990 כמודל לתיירות מדברית אקולוגית.. בסוכה פוטוני שינה, פינת קפה, מזגן ומרפסת תצפית גבוהה, בה ניתן ליהנות מאוויר המדבר ומהנוף האינסופי. שבעה קמ מערבית למצפה רמון, בלב המדבר ובגובה של 900 מ', שוכנת סוכה במדבר, אתר נופש ייחודי שהוקם בשנת 1990 כמודל לתיירות מדברית אקולוגית. אחרי שנהנו מתצפית כוכבים מרהיבה בלילה, החלטנו לקום עם אור ראשון כדי לראות מהצוק את השמש עולה מעל . הסוכה מחופה בדי צמר עיזים ורצפתה מרוצפת בדק עץ. סוכה במדבר הינה אתר נופש ייחודי שהוקם כמודל לתיירות מדברית אקולוגית.

סוכה במדבר הוא מקום אקולוגי השומר על סביבתו ומכבד אותה □ במרחב המתפרס על 400 דונם פזורות 8 סוכות אירוח וסוכה מרכזית לארוחות ומפגשים  סוכה. ליד מצפה הכוכבים, מצפה רמון.